Nieuwe business modellen in consulting

changing the game; blijf relevant voor je klant

Omschrijving

Wat is de rol van de adviseur in de informatiemaatschappij? Nu kennis breed beschikbaar is, kenniswerk in rap tempo automatiseert en nieuwe adviesmethoden opkomen, komt het vak van adviseur onder druk te staan. De herstructurering van de adviesindustrie is in volle gang. Vertrouwde namen verdwijnen, nieuwe gamechangers komen op. Deze ontwikkeling biedt echter ook geheel nieuwe kansen voor consultants. Aan de hand van vele cases laat dit boek zien hoe interne en externe consultants nieuwe business modellen kunnen ontwikkelen, welke kennis daarvoor nodig is en hoe zij een nieuwe, op de 21e eeuw geschoeide relatie met hun klant kunnen aangaan. De tools in het boek helpen bij het vinden van antwoorden op de vraag hoe relevant te blijven voor je klant.
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Man, Ard-Pieter de, Man, Marguerithe de, Stoppelenburg, Annemieke
Titel
Nieuwe business modellen in consulting
Uitgever
Mediawerf
Jaar
2015
Taal
Nederlands
Pagina's
200
Gewicht
451 gr
EAN
9789490463427
Afmetingen
223 x 188 x 16 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra