Imago en reputatie

Zelf een strategisch reputatieplan schrijven.

Omschrijving

Dit boek is een praktisch stappenplan voor het in kaart brengen van het imago en de reputatie van een organisatie, merk, product/dienst, of persoon. Door middel van dit boek kan je zelf een strategisch communicatie-, imago-, of reputatieplan schrijven. Het is geschikt voor zowel studenten als professionals. Het boek neemt de communicatieafdeling op strategisch en operationeel (marketingcommunicatie) mee in de analyse. Een positieve en sterke reputatie is het kostbaarste goed wat een organisatie heeft. Hoe beter en sterker het imago, des te harder trekt het nieuwe klanten en medewerkers aan en hoeft er minder besteed te worden aan verkoop en reclame. Sterke reputaties kunnen zelfs schandalen en andere crisismomenten overleven. Het gaat bij reputatiemanagement niet alleen om het opbouwen van een gewenste reputatie, maar ook om het monitoren, bijsturen en beschermen van de reputatie.
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
de Haas MBA, Ruud J.B.
Titel
Imago en reputatie
Uitgever
Mijnbestseller.nl
Jaar
2024
Taal
Nederlands
Pagina's
168
Gewicht
264 gr
EAN
9789463670715
Afmetingen
235 x 155 x 10 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra