Wat is nu eigenlijk het probleem?

een krachtige en overtuigende adviesaanpak

Omschrijving

Als adviseur wil je maar e´e´n ding: dat een interne of externe klant het door jou uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder een goede onderbou- wing zien klanten niet in waarom een advies waardevol is en waarom ze het zouden moeten overnemen. Alleen goed onderbouwde adviezen hebben overtuigingskracht en daarmee kans van slagen. Maar hoe pak je dat aan? In dit boek vind je een succesvolle adviesaanpak, gebaseerd op twee beproefde modellen: PROA en OPR. PROA staat voor Probleem, Risico, Oorzaak en Advies, en is bedoeld om een logische redenering van probleem naar advies te presenteren. OPR staat voor Oorzaak, Probleem en Risico, en heeft tot doel de juiste oorzaak voor de PROA te analyseren. Daarmee heb je een krachtig middel in handen om klanten voor je te winnen. * Een bewezen adviesaanpak aan de hand van twee logische en praktische modellen. * Veel voorbeelden van slecht en goed onderbouwde adviezen. * Bedoeld voor elke adviseur die met beter onderbouwde adviezen meer succes wil behalen.
€ 20,99
Paperback
 
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Loevezijn, Peter van
Titel
Wat is nu eigenlijk het probleem?
Uitgever
Van Duuren Management
Jaar
2016
Taal
Nederlands
Pagina's
104
Gewicht
164 gr
EAN
9789089653505
Afmetingen
210 x 140 x 10 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra