Visual Instinct

In 4 stappen naar een visuele strategie voor jouw merk

Omschrijving

Waarom grijpt het ene beeld je meteen, terwijl het andere je koud laat? Visual Instinct biedt een strategische kijk op visuele communicatie, met inzichten uit psychologie, branding en media. Je leert hoe je beelden kiest die emotioneel raken én strategisch kloppen. Geen stijloefeningen, wel tools om merken, campagnes en content visueel sterker en relevanter te maken in een wereld waarin het oog razendsnel beslist. Waarom? Verbindt strategie, cultuur en technologie Biedt visueel denken als skills voor morgen Kijkt vooruit: van algoritmes tot metaverse Vertrekt vanuit internationale en lokale cases Wat? Inzicht in visuele cultuur en focus op de noodzaak van visuele geletterdheid Werkbare kaders voor visuele strategie en hoe beeld in te zetten als strategisch instrument Tools voor impact: metrics, storytelling, creatieproces, optimalisatie... Praktijkvoorbeelden, modellen en toekomstvisie Voor wie? Brand managers, marketeers en strategen Communicatie- en contentprofessionals Creatieve leads, UX- en digital teams Leiders, studenten en iedereen met een boodschap
€ 34,99
Paperback
 
In de winkelwagen Dit boek is op dit moment nog niet leverbaar.
De geplande verschijningsdatum is 26-11-2025.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Dit boek is op dit moment nog niet leverbaar.
De geplande verschijningsdatum is 26-11-2025.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Ruys, Christoph, Heck, Nick Van
Titel
Visual Instinct
Uitgever
Lannoo Campus
Jaar
2025
Taal
Nederlands
Pagina's
240
EAN
9789020999358
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra