Marktonderzoek

Broekhoff, Mirjam, Stumpel, Harm, Kostelijk, Erik

Omschrijving

Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus: Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Broekhoff, Mirjam, Stumpel, Harm, Kostelijk, Erik
Titel
Marktonderzoek
Uitgever
Noordhoff
Jaar
2021
Taal
Nederlands
Pagina's
486
Gewicht
855 gr
EAN
9789001891244
Afmetingen
248 x 178 x 22 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra